آزمون تیزهوشان 97-98


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1396
بازدید : 92
نویسنده : مشاور

هر ساله مدارس تیزهوشان برای گزینش بهترین دانش آموزان، آزمون ورودی برگزار می کند و دانش آموزان زیادی از سراسر ایران برای قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان با هم به رقابت می پردازند خانواده و خود داوطلبان آزمون تیزهوشان باید توجه کنند که هدف از برگزاری آزمون تیزهوشان، گزینش بهترین دانش آموزان برای تحصیل بهتر در مدارس تیزهوشان می باشد و آزمون تیزهوشان تنها برای پایه های ششم و نهم و به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. برتری ویژگی های مدارس تیزهوشاننسبت به مدارس دیگر باعث جذب دانش آموزان و خانواده ها برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان شده است و دانش آموزانان برای ورود به مدارس تیزهوشان حتما باید در آزمون تیزهوشان شرکت کرده و و در این آزمون قبول شوند. شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که آیا می توان بدون شرکت در آزمون تیزهوشان وارد مدارس تیزهوشان شد؟ در جواب باید گفت که تنها راه ورود به مدارس تیزهوشان بدون شرکت در آزمون، این است که در مدارس تیزهوشان مشغول به تحصیل باشید و در غیر این صورت باید در آزمون تیزهوشان شرکت کنید. مدارس تیزهوشان همانطور که از اسمش پیداست برای دانش آموزان تیزهوش ساخته شده است اما به این معنی نیست که کسانی که در آزمون مدارس تیزهوشان قبول نشده اند از ضریب هوشی پاییین تری به نسبت کسانی که در این آزمون قبول شده اند برخوردار هستند و عاملی که باعث شده بعضی در آزمون مدارس تیزهوشان قبول شوند این است که  آنها با داشتن برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان و استفاده از راهنمایی های مشاور تحصیلی خوب توانسته اند در آزمون تیزهوشان قبول شوند بنابر این قبول نشدن در آزمون تیزهوشان دلیل بر ضریب هوشی پایین کسی نیست و دلیل قبول نشدن بعضی در آزمون تیزهوشان نداشتن راهکار مناسبی جهت آماده سازی خود برای آزمون تیزهوشان است. پیشنهاد تله مشاور به شما این است علاوه بر مشاوره تحصیلی تلفنی مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید و شانس قبولی خود را در آزمون تیزهوشان بالا ببرید و خانواده های داوطلبان آزمون تیزهوشان هم می توانند با مطالعه مقاله توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان شانس قبولی فرزند خود را بسیار بالاتر ببرند. آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان هم باعث می شود که داوطلب آزمون تیزهوشان با نحوه طراحی سوالات آشنا شود و بداند که سوالات آزمون تیزهوشان بیش تر از چه قسمت هایی طرح می شود و با توجه به اهمیت مطالب برنامه ریزی مناسبی جهت قبولی در آزمون تیزهوشان داشته باشید همچنین می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان برنامه ریزی بهتری برای تیزهوشان داشته باشید. در ادامه این مقاله، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم را به صورت مختصر برای شما توضیح دهیم.  

 

آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم برای داوطلبان پایه ششم دبستان که قصد دارند در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند برگزار می شود و داوطلبان  آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم باید به این نکته توجه کنند که در صورت قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 و داشتن نمرات مناسب در این مدارس می توانند بدون شرکت در ازمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند. شروعثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از اواخر بهمن ماه شروع می شود و به احتمال زیاد تا اوایل اسفند ادامه دارد. داوطلبان آزمون تیزهوشان توجه کنند که برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم داشتن نمرات مناسب در سال های تحصیلی قبلی لازم است و برای اطلاع دقیق، از این شرایط می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید، همچنین  برای آگاهی کامل از تمامی عوامل مربوط به آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 از جمله شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج، مقاله اختصاصیآزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم برای داوطلبان پایه نهم که قرار است در پایه دهم  در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند برگزار می شود داوطلبان  آزمون تیزهوشان نهم به دهمشاید در سال های قبل درگیر آزمون تیزهوشان بوده باشند و در آزمون تیزهوشان قبول نشده باشند و همین دلیل بر نا امیدی این داوطلبان به قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم باشد. اما جای نگرانی نیست این عده از داوطلبان همان طور که در مقدمه توضیح دادیم راهکار مناسبی برای قبولی آزمون تیزهوشان نداشته اند اما می توانند با تلاش و داشتن برنامه ریزی خوب توسط مشاورین مجرب در ازمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 قبول شوند. ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از اواخر بهمن ماه شروع و تا اوایل اسفند ادامه دارد. برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم هم مانند  باید نمرات مناسبی در سال تحصیلی گذشته کسب کرده باشید که برای اطلاع کامل از این شرایط می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید. برای اطلاع از همه عوامل مربوط به آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 مانند شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج، می توانید مقاله اختصاصیآزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید. همچنین می توانید برای مشاوره و راهنمایی در خصوص آزمون مدارس تیزهوشان از تیم تله مشاور کمک بگیرید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: آزمون تیزهوشان 97-98

مشاره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com